BATEKO Sp. z o.o.
ul. Rybnicka 11 44-207 Rybnik, Polska NIP: 6422716037
Copyright © 2022 Bateko Sp. z o.o.
+48 (032) 234 22 08
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.:)
bateko@bateko.pl
32 234 22 08
Bateko    to    firma    handlowo-usługowa,    która    zajmuje    się    opieką    baterii trakcyjnych,    które    są    przeznaczone    do    wózków    widłowych,    maszyn czyszczących    i    innych    urządzeń.    Nasza    oferta    to    baterie    trakcyjne /akumulatory     trakcyjne     (stan     nowy),     ogniwa     trakcyjne     o     różnych pojemnościach,    serwis    BCS,    diagnostyka    z    wykorzystaniem    urządzeń zakładanych   na   baterie   trakcyjne/akumulatory   trakcyjne,   części   zamienne (wtyczki   Rema, Anderson,   Schaltbau,   łączniki   i   przyłącza   Froetek,   systemy wody   na   baterie   BCS   i   inne   akcesoria/kategorie).   Oferty   serwisów   wózków widłowych oraz firm
sprzedających   akumulatory   trakcyjne/baterie   nie   obejmują   serwisu   Battery Care   System   -   jest   to   nasza   autorska   usługa   ulepszająca   baterie   trakcyjne do   wózków   widłowych   i   maszyn   czyszczących.   Baterie/akumulatory   do wózka      widłowego      o      różnych      pojemnościach      można      bezpiecznie reenergetyzować   nawet   kilka   razy   w   ciągu   ich   życia   (baterie/akumulatory są    bezpieczne).        Akumulator    trakcyjny/bateria    do    wózków    widłowych zbudowane     są     z     ogniw     trakcyjnych,     które     sprzedajemy     również pojedynczo wysyłając je odpowiednio zabezpieczone.
ZOBACZ WIĘCEJ Skąd wiesz, czy dobrze ładujesz swoje baterie?
Zobacz dwa inne przykłady
ZOBACZ WIĘCEJ Czy badanie gęstości elektrolitu ma sens?
Artykuły dla CIEBIE przygotowują:         Monika Piekorz, Tomasz Sobik, Jolanta Wrzołek i Jerzy Król
Jeżeli jesteś zainteresowany, wpisz IMIĘ i NAZWISKO  oraz swój EMAIL W każdej chwili możesz się wypisać. 
Jeżeli chciałbyś dostawać takie krótkie wpisy co 2 tygodnie - zapisz się.
zespół BATEKO
Rozwiązanie - procedura raz na 6 miesięcy czyścimy baterie: spryskujemy neutralizatorem powierzchnię skrzyni i czekamy 5 minut spłukujemy wodą powierzchnię, aby płyn dostał się na dno baterii czekamy następne 5 minut, aby dół skrzyni się zneutralizował, (drobinki kwasu nie będą wtedy wyżerać trudnych do naprawy dziur w skrzyni) wysysamy wodę z dołu skrzyni pompką ręczną lub automatyczną
Denerwują Cię brudne baterie?
podzielimy się wiedzą - prostym językiem
Jerzy Król ekspert Battery Care System
Jest róznica w utrzymaniu czystości baterii kwasowych otwartych i zamkniętych. Baterie zamknięte nie wymagają dolewania wody i aby utrzymać je w czystości, wystarczy raz na pół roku wymyć i wypompować wodę ze skrzyni, aby nie przerdzewiała. Niestety takie baterie są droższe i mają dużo krótszą “żywotność”, dlatego wielu klientów decuduje się na baterie z dolewaniem wody we własnym zakresie. W tym przypadku utrzymanie czystości jest szczególnie ważne. Brud zawiera drobinki elektrolitu - “żrącego kwasu”, wydostającego się podczas ładowania, i nie dość, że wygląda źle, to stopniowo degraduje połączenia ogniw. Nie jest to szczególnie niebezpieczne, natomiast do mycia musimy użyć specjalnego płynu czyszczącego wraz z neutralizatorem.
Dodatkowe zabezpieczenia należy dolewać wody do ogniw po pełnym ładowaniu, wtedy nie będzie dodatkowych wycieków warto zamontować system centralnego napełniania wody można używać baterii (TTM,TOP) bez gumowych uszczelek ogniw, które po czasie przeciekają i tworzy się nadmierny niebezpieczny brud
KONTAKT
BATEKO Sp. z o.o. ul. Rybnicka 11 44-207 Rybnik, Polska bateko@bateko.pl; +48 (032) 234 22 08 Copyright © 2022 Bateko Sp. z o.o.
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Bateko    to    firma    handlowo-usługowa,    która    zajmuje    się    opieką    baterii trakcyjnych,    które    są    przeznaczone    do    wózków    widłowych,    maszyn czyszczących    i    innych    urządzeń.    Nasza    oferta    to    baterie    trakcyjne /akumulatory     trakcyjne     (stan     nowy),     ogniwa     trakcyjne     o     różnych pojemnościach,    serwis    BCS,    diagnostyka    z    wykorzystaniem    urządzeń zakładanych   na   baterie   trakcyjne/akumulatory   trakcyjne,   części   zamienne (wtyczki   Rema, Anderson,   Schaltbau,   łączniki   i   przyłącza   Froetek,   systemy wody   na   baterie   BCS   i   inne   akcesoria/kategorie).   Oferty   serwisów   wózków widłowych oraz firm
sprzedających   akumulatory   trakcyjne/baterie   nie   obejmują   serwisu   Battery Care   System   -   jest   to   nasza   autorska   usługa   ulepszająca   baterie   trakcyjne do   wózków   widłowych   i   maszyn   czyszczących.   Baterie/akumulatory   do wózka      widłowego      o      różnych      pojemnościach      można      bezpiecznie reenergetyzować   nawet   kilka   razy   w   ciągu   ich   życia   (baterie/akumulatory są    bezpieczne).        Akumulator    trakcyjny/bateria    do    wózków    widłowych zbudowane     są     z     ogniw     trakcyjnych,     które     sprzedajemy     również pojedynczo wysyłając je odpowiednio zabezpieczone.
Zobacz dwa inne przykłady
ZOBACZ WIĘCEJ Czy badanie gęstości elektrolitu ma sens? ZOBACZ WIĘCEJ Skąd wiesz, czy dobrze ładujesz swoje baterie?
zespół BATEKO
Jeżeli chciałbyś dostawać takie krótkie wpisy co 2 tygodnie - zapisz się.
Artykuły dla CIEBIE przygotowują:         Monika Piekorz, Tomasz Sobik, Jolanta Wrzołek i Jerzy Król
Dodatkowe zabezpieczenia należy dolewać wody do ogniw po pełnym ładowaniu, wtedy nie będzie dodatkowych wycieków warto zamontować system centralnego napełniania wody można używać baterii (TTM,TOP) bez gumowych uszczelek ogniw, które po czasie przeciekają i tworzy się nadmierny niebezpieczny brud
Jest róznica w utrzymaniu czystości baterii kwasowych otwartych i zamkniętych. Baterie zamknięte nie wymagają dolewania wody i aby utrzymać je w czystości, wystarczy raz na pół roku wymyć i wypompować wodę ze skrzyni, aby nie przerdzewiała. Niestety takie baterie są droższe i mają dużo krótszą “żywotność”, dlatego wielu klientów decuduje się na baterie z dolewaniem wody we własnym zakresie. W tym przypadku utrzymanie czystości jest szczególnie ważne. Brud zawiera drobinki elektrolitu - “żrącego kwasu”, wydostającego się podczas ładowania, i nie dość, że wygląda źle, to stopniowo degraduje połączenia ogniw. Nie jest to szczególnie niebezpieczne, natomiast do mycia musimy użyć specjalnego płynu czyszczącego wraz z neutralizatorem.
Jerzy Król ekspert Battery Care System
podzielimy się wiedzą - prostym językiem
Denerwują Cię brudne baterie?
Rozwiązanie - procedura raz na 6 miesięcy czyścimy baterie: spryskujemy netralizatorem powierzchnię skrzyni i czekamy 5 minut spłukujemy wodą powierzchnię, aby płyn dostał się na dno baterii czekamy nastepne 5 minut, aby dół skrzyni się zneutralizował, (drobinki kwasu nie będą wtedy wyżerać trudnych do naprawy dziur w skrzyni) wysysamy wodę z dołu skrzyni pompką ręczną lub automatyczną
KONTAKT