BATEKO Sp. z o.o.
ul. Rybnicka 11 44-207 Rybnik, Polska NIP: 6422716037
Copyright © 2022 Bateko Sp. z o.o.
+48 (032) 234 22 08
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.:)
bateko@bateko.pl
32 234 22 08
sprzedających   akumulatory   trakcyjne/baterie   nie   obejmują   serwisu   Battery Care   System   -   jest   to   nasza   autorska   usługa   ulepszająca   baterie   trakcyjne do   wózków   widłowych   i   maszyn   czyszczących.   Baterie/akumulatory   do wózka      widłowego      o      różnych      pojemnościach      można      bezpiecznie reenergetyzować   nawet   kilka   razy   w   ciągu   ich   życia   (baterie/akumulatory są    bezpieczne).        Akumulator    trakcyjny/bateria    do    wózków    widłowych zbudowane     są     z     ogniw     trakcyjnych,     które     sprzedajemy     również pojedynczo wysyłając je odpowiednio zabezpieczone.
Bateko    to    firma    handlowo-usługowa,    która    zajmuje    się    opieką    baterii trakcyjnych,    które    są    przeznaczone    do    wózków    widłowych,    maszyn czyszczących    i    innych    urządzeń.    Nasza    oferta    to    baterie    trakcyjne /akumulatory     trakcyjne     (stan     nowy),     ogniwa     trakcyjne     o     różnych pojemnościach,    serwis    BCS,    diagnostyka    z    wykorzystaniem    urządzeń zakładanych   na   baterie   trakcyjne/akumulatory   trakcyjne,   części   zamienne (wtyczki   Rema, Anderson,   Schaltbau,   łączniki   i   przyłącza   Froetek,   systemy wody   na   baterie   BCS   i   inne   akcesoria/kategorie).   Oferty   serwisów   wózków widłowych oraz firm
ZOBACZ WIĘCEJ Skąd wiesz, czy dobrze ładujesz swoje baterie? ZOBACZ WIĘCEJ Denerwują  Cię brudne   baterie?
Zobacz dwa inne przykłady
Artykuły dla CIEBIE przygotowują:         Monika Piekorz, Tomasz Sobik, Jolanta Wrzołek i Jerzy Król
Jeżeli jesteś zainteresowany, wpisz IMIĘ i NAZWISKO  oraz swój EMAIL W każdej chwili możesz się wypisać. 
Jeżeli chciałbyś dostawać takie krótkie wpisy co 2 tygodnie - zapisz się.
zespół BATEKO
W takim przypadku nie tylko trzeba precyzyjnie podnieść wartość gęstości w ogniwach, ale też w niektórych ją obniżyć. Bez specjalistycznych urządzeń - nie da się tego zrobić dobrze. Rozwiązanie Raz na 3 lata, lub w połowie wskazanej przez producenta liczby cykli baterii, wysłać baterię na serwis generalny do warsztatu. Zrobić porządnie - re-energetyzację z cyfrową regulacją elektrolitu wszystkich ogniw.
Czy badanie gęstości elektrolitu ma sens?
podzielimy się wiedzą - prostym językiem
Jerzy Król ekspert Battery Care System
Poprawna wartość gęstości elektrolitu w ogniwach zależy od producenta baterii. W większości przypadków jest to 1,285 g/cm 3   Jeżeli jest za mała bateria ma mniejszą sprawność. Jeżeli za duża bateria szybciej się “zużywa”. Prawidłowy pomiar gęstości nie jest prosty. musi być przeprowadzony przy w pełni naładowanym ogniwie urządzeniem z dokładnością do trzech miejsc po przecinku z kompensacją temperatury I teraz najważniejsze - co zrobimy jak już mamy pomiar - jeżeli trzeba albo uzupełnić, albo zmniejszyć wartość gęstości? Jak to wygląda dziś Jest nierealne, aby podczas przyjazdu serwisu, baterie w pełni naładowane czekały, aby przeprowadzić dokładny pomiar. Dlatego pomiary wykonywane są zwykłymi urządzeniami, aby tylko wyselekcjonować najsłabsze ogniwo do wymiany na nowe. Nie jest to dobre rozwiązanie, bo w wielu przypadkach wystarczy takie ogniwo odsiarczyć, zamiast wymieniać. Szczególny przypadek Jeżeli używasz prostowników z napowietrzaniem kontrola gęstości musi być szczególnie wnikliwa. Nawet po 2 latach pracy takiej baterii, “rozstrzał” gęstości w poszczególnych ogniwach może być ogromny.
KONTAKT
BATEKO Sp. z o.o. ul. Rybnicka 11 44-207 Rybnik, Polska bateko@bateko.pl; +48 (032) 234 22 08 Copyright © 2022 Bateko Sp. z o.o.
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Bateko    to    firma    handlowo-usługowa,    która    zajmuje    się    opieką    baterii trakcyjnych,    które    są    przeznaczone    do    wózków    widłowych,    maszyn czyszczących    i    innych    urządzeń.    Nasza    oferta    to    baterie    trakcyjne /akumulatory     trakcyjne     (stan     nowy),     ogniwa     trakcyjne     o     różnych pojemnościach,    serwis    BCS,    diagnostyka    z    wykorzystaniem    urządzeń zakładanych   na   baterie   trakcyjne/akumulatory   trakcyjne,   części   zamienne (wtyczki   Rema, Anderson,   Schaltbau,   łączniki   i   przyłącza   Froetek,   systemy wody   na   baterie   BCS   i   inne   akcesoria/kategorie).   Oferty   serwisów   wózków widłowych oraz firm
sprzedających   akumulatory   trakcyjne/baterie   nie   obejmują   serwisu   Battery Care   System   -   jest   to   nasza   autorska   usługa   ulepszająca   baterie   trakcyjne do   wózków   widłowych   i   maszyn   czyszczących.   Baterie/akumulatory   do wózka      widłowego      o      różnych      pojemnościach      można      bezpiecznie reenergetyzować   nawet   kilka   razy   w   ciągu   ich   życia   (baterie/akumulatory są    bezpieczne).        Akumulator    trakcyjny/bateria    do    wózków    widłowych zbudowane     są     z     ogniw     trakcyjnych,     które     sprzedajemy     również pojedynczo wysyłając je odpowiednio zabezpieczone.
Zobacz dwa inne przykłady
zdjęcia wtyczek
ZOBACZ WIĘCEJ Skąd wiesz, czy dobrze ładujesz swoje baterie? ZOBACZ WIĘCEJ Denerwują  Cię brudne   baterie?
Artykuły dla CIEBIE przygotowują:         Monika Piekorz, Tomasz Sobik, Jolanta Wrzołek i Jerzy Król
Jeżeli chciałbyś dostawać takie krótkie wpisy co 2 tygodnie - zapisz się.
zespół BATEKO
W takim przypadku nie tylko trzeba precyzyjnie podnieść wartość gęstości w ogniwach, ale też w niektórych ją obniżyć. Bez specjalistycznych urządzeń - nie da się tego zrobić dobrze. Rozwiązanie Raz na 3 lata, lub w połowie wskazanej przez producenta liczby cykli baterii, wysłać baterię na serwis generalny do warsztatu. Zrobić porządnie - re- energetyzację z cyfrową regulacją elektrolitu wszystkich ogniw.
Jerzy Król ekspert Battery Care System
Poprawna wartość gęstości elektrolitu w ogniwach zależy od producenta baterii. W większości przypadków jest to 1,275 g/cm 3   Jeżeli jest za mała bateria ma mniejszą sprawność. Jeżeli za duża bateria szybciej się “zużywa”. Prawidłowy pomiar gęstości nie jest prosty. musi być przeprowadzony przy w pełni naładowanym ogniwie urządzeniem z dokładnością do trzech miejsc po przecinku z kompensacją temperatury I teraz najważniejsze - co zrobimy jak już mamy pomiar - jeżeli trzeba albo uzupełnić, albo zmniejszyć wartość gęstości? Jak to wygląda dziś Jest nierealne, aby podczas przyjazdu serwisu, baterie w pełni naładowane czekały, aby przeprowadzić dokładny pomiar. Dlatego pomiary wykonywane są zwykłymi urządzeniami, aby tylko wyselekcjonować najsłabsze ogniwo do wymiany na nowe. Nie jest to dobre rozwiązanie, bo w wielu przypadkach wystarczy takie ogniwo odsiarczyć, zamiast wymieniać. Szczególny przypadek Jeżeli używasz prostowników z napowietrzaniem kontrola gęstości musi być szczególnie wnikliwa. Nawet po 2 latach pracy takiej baterii, “rozstrzał” gęstości w poszczególnych ogniwach może być ogromny.
podzielimy się wiedzą - prostym językiem
Czy badanie gęstości elektrolitu ma sens?
KONTAKT